Subject: Alavere teede ehitusprojekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Taavi Kikkas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 10:30:24 +0300

Tere

Saadame kooskõlastamiseks töö nr 2024-037 „Alavere teed“. Ehitusprojekt
V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/Eok-53gHAPZGs-7Gp7dwGA
YB53s_aGiGT6OwgGct3lhXyg?e=C31pNI>
https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/Eok-53gHAPZGs-7Gp7dwGAY
B53s_aGiGT6OwgGct3lhXyg?e=C31pNI

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.